Helpdesk AESC
Als gebruiker van onze software kan het voorkomen dat je problemen ondervindt. Onze helpdesk helpt je graag zo snel mogelijk zodat je zo min mogelijk tijd verliest. Onze technische specialisten beheren al onze software producten. Middels AnyDesk hebben wij toegang tot jouw scherm zodat je ons het probleem kunt tonen en wij deze voor jou op kunnen lossen. Heeft jouw vraag geen hoogste prioriteit dan vragen wij je te mailen naar support@aesc.nl .
Training
De producten van AESC zijn bijzonder gebruiksvriendelijk. Met slechts één dag training van onze techneuten kun je direct aan de slag. De training is geheel op maat en afgestemd op jouw organisatie, processen en producten. De trainingen vinden doorgaans plaats op ons kantoor in Den Bosch. Uiteraard is het ook mogelijk om deze op locatie te geven. Wil je meer weten over de trainingen van AESC, neem dan contact met ons op.
Consultancy
Door de jaren heen hebben wij gemerkt dat er veel (SpaceClaim) klanten zijn die tegen de capaciteit van hun personele bezetting, hun persoonlijke kennis/vaardigheden, deadlines of bijvoorbeeld moeilijke CAD/tekenopdrachten aanlopen. Dit is voor ons een reden om per heden een detachering en consultancy tak op te zetten om onze klanten hiervoor ondersteuning te bieden. We bieden jou de mogelijkheid om een consult in te huren voor o.a.:
- NTraining
- NProject begeleiding
- NImplementaties
- NTekenopdrachten/engineering
- NCAD/PDM proces inrichting
- NMoeilijke CAD problemen
Onze consultants hebben de meeste kennis en ervaring in onze producten en helpen jou graag om dit bij jou over te brengen of je te ondersteunen om zo efficiënt mogelijk te werken.
Interesse? Vraag ons naar de mogelijkheden
Vragen over onze helpdesk?
Paul helpt je graag verder.
Paul
Technical consultant